PA150001.jpg

Tällä viikolla olen ehtinyt kutoa vain kolme paria sukkia. On jopa päätelty ja kaksi paria on lähtenyt maailmalle.

PA150005.jpg

Perussukat, koko 40, varren alku ja kantapää jämälankoja, muutoin Socki karkkikauppa.

PA150003.jpg

Perussukat, koko 39, kantapää 7veljestä, muutoin Socki vaaleanpunainen paraati.

PA150007.jpg

Perussukat, koko 38, kantapää jotain jämälankaa, muutoin Socki laventelipellot.

Hauskoja nimiä noilla langoilla.

Viime vuoden tammikuun lopulta lähtien olen nyt kutonut "hyväntekeväisyyteen" 92 paria sukkia ja kun 100 lähetettyä tulee täyteen, lopetan tuon. 10% ei koskaan ilmoittanut, ovatko sukat tulleet perille, eivätkä siis  vaivautuneet edes kiittämään. 16 ei lopulta ilmoittanut lähetysosoitetta, vaikka olivat ensin ilmoittaneet haluavansa tietynlaiset sukat. No, ne lähetin sitten jollekin toiselle tai purin uudestaan kudottaviksi. Olen siis kuunnellut jokaisen kohdalla toiveita väreistä ja mallista, varren pituudesta yms. Tehnyt jopa puuvilla/bambusukkia allergikoille.

Parhaat kiitokset ovat tulleet Japanista , SaksastaKanadasta. Diabeetikolle varvassukat ovat ihan ehdottomia, mutta Suomesta ei saa kauniita ja värikkäitä, joten noista japanilaisista olen erityisen kiitollinen! Ja yhä muistelen lämmöllä herraa Kanadasta, joka lähetti ihanan kirjeen ja todella  hyvää teetä. :) Kynsitarroja ei ole koskaan liikaa. ;)

Aika aikaansa kutakin. Seuraavaksi keksin jotain muuta. Mutta jatkan toki sukkatehtailua. Ehkä ne joskus kelpaavat jälkipolville. Sainhan niin hyviä vinkkejä sadoista toiveista. Shakkiruutuja olen pari kertaa jo kokeillut aloittaa, mutta sukkiin asti en ole vielä päässyt.

Nyt pitää päättää, mitkä sukat kudon seuraavaksi. Ja toivon, ettei kirjapaketti ehdi kotiin asti ennen kuin olen nuo loput saanut kudottua, sillä jos uppoudun historiallisten romaanien maailmaan, en ehdi muuta tekemään hetkeen. On vain olo, että on välillä luettava.

ruusutjaperhonen.jpg

RPnimikirjoitus.jpg