IMG_0003.jpg

Toinenkin puolipyöreä huivi on valmis ja odottaa pingotusta, mutten osaa enää käsitellä kuvia oikeanvärisiksi, kun tämä tietsikka päätti kuun vaihteessa päivittää itsensä ja muutti mm. kuvaohjelman erilaiseksi kuin ennen, enkä ole sitä omaa vanhaa tuttua ohjelmaa vielä löytänyt.

Torstai meni kevätsiivousta tehden. Ikkunat olkkarista pesty, matot kääritty rullalle kesäksi, kukkia hoidettu ja purkkeja siirrelty valontarpeen mukaan aurinkoon, puolivarjoon jne.

Eilen ja tänään olen vaihtanut muutamiin kukkiin multia, kun tutkin kukkakirjaani ja huomasin, etten ole ikinä vaihtanut multaa hienohelmaan tai unelmaan ja niihin se pitäisi tehdä joka kevät.

Keräsin vanhat mullat tyhjentyneeseen multapussiin ja vein ne ulos raparpereille ikkunani alle.

IMG_0002.jpg

Minulla ei ole mitään vappuista kodissani, mutta ruokakomerosta löysin Fresita mansikan ja siinähän se minun vappukuplivani sitten olikin.  Näkkileipää, kuohuvaa, kutomista ja formuloita. :)))) Kuvassa olevan shaalin olen tehnyt itselleni ikiaikoja sitten vironvillasta. Amimono taisi malli olla nimeltään.

Kolmas Petunia on kohta puikoilla ja löysin kolme isoa kerää lisää. Ehkä etsin jonkun toisenkin ohjeen, etten kyllästy Petunioihin.

Kutoessa olen katsonut Verta Wienissä-sarjaa, Rakkaudesta taloon ja viimeiset osat Sukuni salat ohjelmista. Sekä seurannut Ruotsin hirvivaellusta. Tietysti.

persikkaruusu%20ja%20perhonen.jpg

RPnimikirjoitus.jpg