Koko päivän olen ihmetellyt, miksi joka sivulle änkee kaiken maailman mainoksia niin taajaan tahtiin, ettei niitä ehdi niistä rukseista edes poistaa, kun pomppaa jo uusi.

Yritin lukea ip-lehtiä, mutta niillä sivuilla oli niin vilkkuvaa mainostulvaa, että jätin sikseen.

Minulla on vuosikausia ollut ilmainen AdBlockerPlus, joten en ole joutunut mainoksia katselemaan. Siksi tuntuu kummalta, kun niitä ei tunnu voivan millään estää. Omalla sivullanikin on joku LeoVegas-mainos ylhäällä ja alhaalla. Ei sellaisista ole ennen ollut haittaa.

No, jos on tarkoitus saada ihmiset maksamaan siitä, että saisi rauhassa lukea uutisia tai blogeja, niin kyllä minä ainakin mieluummin jätän koko nettimaailman ja siirryn muihin harrasteisiin!

Viikonloppuna olin IsollaKirkolla. Niin etelässä olikin melkein kevät omiin kotinurkkiin verrattuna.

Nyt olen laittanut parvekkeeni kevätkuntoon ja siellä on kukkia. Perunanarsissin ja helmililjan jouduin tuomaan yöksi sisälle (myös ensi yönä), mutta tete-narsissit eivät olleet moksiskaan.

Kannoin isot ruukut keittiöön ja laitan niihin mullat ja kukkamukulat kesää varten. Pelakuut odottavat myös, että saan kannettua kaupasta pussikaupalla uutta multaa. Ja kelloköynnösten taimet istutan uuteen paikkaansa, kunhan saan sitä multaa lisää. Sitten pitääkin laittaa köynnöskehikko valmiiksi.

Pääsiäisestä tulee lämmin, joten istun varmaan viikon parvekkeellani katsellen ja kuunnellen kevättä. Se tulee nyt ryminällä! :)

keltaruusujaperho.jpg

RPnimikirjoitus.jpg