Tänään neulekuvahaasteessa olisi aiheena Eväät. Mietin, miten eväät voi liittää neulomiseen, mutta sitten keksin, että sainhan minä entiseltä anopilta nypläystyynyn lisäksi paljon ohjeita sekä vanhan oppikirjan evääksi elämäni matkalle. Niitä apuna käyttäen olen itse opiskellut nypläämisen jalon taidon joskus 70-luvun puolivälissä. En kuitenkaan jaksanut alkaa etsiä sitä kirjaa esille, kun en tiedä yhtään, missä se on.

Elikkä on keksittävä muita eväitä.... Eipä tullut mitään mieleen. Siksi jätän taas väliin.

Tykkään opiskella itsekseni omaan tahtiini. Inhoan kaikenlaisia aikataulutettuja kursseja, jotka ovat tiettynä päivänä tiettyyn aikaan. Minä kaipaan inspistä ja sitä omaa tahtoa. Haluan tehdä silloin, kun minulle sopii. Silloin kun minä haluan. Itse. Etsin tietoa ja opettelen. Itse.

Nyt opettelun alla on kuplaneule. Luulin, että se on vaikeaa, mutta iisistihän se käy.

14.05.2017%20030.jpg

Tämän verran olen opiskellut tänään. Ohjeet katsoin netistä, kahdenlaiset ohjeet. On neljälle ja kahdeksalle kerrokselle. Teen noita isompia korostelangalla.

Kuplivaa iltaa!

ruusunnuppuperhonen.jpg

RPnimikirjoitus.jpg